LUA Source Code
- quest gokhancarkacirutbev1 begin
- state start begin
- when letter begin
- send_letter ("Rütbe Sistemi")
- end
- when button or info begin
- say_title("Rütbe sistemi bilgilendirme tablosu")
- say("")
- say("Merhaba "..pc.getname()..", demek uzman bir asker [ENTER]olmak istiyorsun?")
- local b=select("Evet", "Hayır")
- if 1==b then
- say_title("Rütbe sistemi bilgilendirme tablosu")
- say("")
- say("Anlaştık o zaman.[ENTER]Sana biraz bilgi vermemi ister misin?.")
- say("Acemi görünüyorsun... İyi dinle beni.")
- say("Oyun içinde ki başarını ve diğer oyunculardan[ENTER]farkını rütben ile gösterebilirsin.")
- say("İlk olarak Rütbe alabilmek için kelle almalısın.")
- say("Tabii ki ilk kelle'nde rütbe almayacaksın.")
- say("İlk 50 kelle aldığında Acemi Asker[ENTER]olarak kayıt olacaksın.")
- wait()
- say_title("Rütbe sistemi bilgilendirme tablosu")
- say("")
- say("Toplam senin için 9 adet rütbemiz var.[ENTER]")
- say("Her birinde daha fazla kelle alman gerekecek.")
- say("Rütbe'lerin şu şekilde ismine eklenecek.")
- say("{AC} Acemi asker {50 Kelle}[ENTER]{OB} Onbaşı {150 Kelle}[ENTER]{CV} Çavuş {250 Kelle}[ENTER]{UCV} Üst Çavuş {400 Kelle}[ENTER]{AS} Asteğmen {600 Kelle}[ENTER]{YR} Yarbay {800 Kelle}[ENTER]")
- wait ( )
- say_title("Rütbe sistemi bilgilendirme tablosu")
- say("")
- say("{KR} Korgeneral {1200 Kelle}[ENTER]{TM} Tüm General {2000 Kelle}[ENTER]{OR} Orgeneral {3500 Kelle}")
- say("Olarak kelle sayına göre sana veriliyor.")
- say("Her rütbe sistem tarafından[ENTER]onay aldıktan sonra maximum 3-4 saat[ENTER]içinde ismi'nin başına otomatik olarak eklenecek.")
- say("Her rütbede seni farklı bonuslar bekliyor olacak.")
- say("Şimdilik bu kadar.")
- say("Kelle aldığında seninle tekrar görüşeceğiz.")
- say("İyi oyunlar.")
- elseif 2==b then
- say("Hmm demek ki o kadar cesur değilsin!")
- end
- end
- when kill with npc.is_pc() begin
- pc.setqf("blackforceqetqf", pc.getqf("blackforceqetqf")+1)
- local vid = npc.get_vid()
- local old_pc = pc.select(vid)
- if old_pc != 0 then
- local leveli = pc.get_level()
- local isimi = pc.get_name()
- pc.select(old_pc)
- syschat("Tebrikler! Alınan kelle sayınız arttı.")
- if pc.getqf("blackforceqetqf") == 1 then
- syschat("Tebrikler, ilk kellenizi aldınız.")
- syschat("Genel bilgilendirme ; Kelle sayınız arttıkça, rütbeniz atlayacak.")
- syschat("Örnekleme olarak : Acemi Asker [ER] İlk rütbeniz olacak. ")
- syschat("İlk 150 puanda ilk rütbeniz gelecek.")
- syschat("System : İsim kayıt edildi.")
- syschat("")
- notice_all("Lv"..pc.get_level().." " .. pc . get_name ( ) .. ", Lv"..leveli.." "..isimi.." ile yaptığı düello sonucunda ilk kellesini aldı!")
- mysql_query("insert into player.gokhancarkaci values ('"..pc.get_account_id().."','"..pc.get_name().."','V1 versiyonu kullanmaktasiniz') ")
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 50 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [ER] eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +25 kalıcı olarak hareket hızı kazandınız. ")
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " Acemi asker oldu!")
- affect . add_collect ( apply . MOV_SPEED , 25 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- local gcarkaci = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- local a = gcarkaci.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[ER]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 150 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [OB] On Başı eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +25 kalıcı olarak defans kazandınız. ")
- affect . add_collect ( apply . DEF_GRADE_BONUS , 25 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " On başı oldu!")
- local gocarkaci = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- local a = gocarkaci.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[OB]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 250 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [CV] Çavuş eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +100 kalıcı olarak defans kazandınız. ")
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " Çavuş oldu!")
- affect . add_collect ( apply . DEF_GRADE_BONUS , 100 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- local gokcarkaci = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- a = gokcarkaci.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[CV]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 400 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [UCV] Üst Çavuş eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +100 kalıcı olarak atak kazandınız. ")
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " Üst Çavuş oldu!")
- affect . add_collect ( apply . ATT_GRADE_BONUS , 100 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- local gokhcarkaci = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- a = gokhcarkaci.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[UCV]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 600 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [AS] Asteğmen eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +200 kalıcı olarak atak kazandınız. ")
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " Asteğmen oldu!")
- affect . add_collect ( apply . ATT_GRADE_BONUS , 200 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- local gokhacarkaci = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- a = gokhacarkaci.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[AS]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 800 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [YR] Yarbay eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +15 kalıcı olarak kılıç savunması kazandınız. ")
- affect . add_collect ( apply . RESIST_SWORD , 10 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " Yarbay oldu!")
- local gokhancarkaci = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- a = gokhancarkaci.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[YR]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 1200 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [KR] Korgeneral eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +15 kalıcı olarak çift el savunması kazandınız. ")
- affect . add_collect ( apply . RESIST_TWOHAND , 10 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " Korgeneral oldu!")
- local gokhancarrkaci = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- a = gokhancarrkaci.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[KR]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 2000 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [TM] Tüm General eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +15 kalıcı olarak bıçak savunması kazandınız. ")
- affect . add_collect ( apply . RESIST_DAGGER , 10 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " Tüm General oldu!")
- local tablocarkaci = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- a = tablocarkaci.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[TM]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- elseif pc.getqf("blackforceqetqf") == 3500 then
- syschat("Tebrikler, rütbe aldınız.")
- syschat("İsim'inizin başına [OR] Orgeneral eklentisi eklendi.")
- syschat("Maksimum 3-4 saat içinde aktifleşecek ve isminiz değişecek.")
- syschat("Ödül olarak +15 kalıcı olarak bıçak savunması kazandınız. ")
- affect . add_collect ( apply . RESIST_BELL , 10 , 60 * 60 * 24 * 365 * 60 )
- notice_all("" .. pc . get_name ( ) .. " Orgeneral oldu!")
- local sontablo = mysql_query("SELECT adi FROM player.gokhancarkaci WHERE id = '"..pc.get_account_id().."' ")
- a = sontablo.adi[1]
- mysql_query ( "UPDATE player.player SET name='[OR]"..a.."' WHERE name='" .. pc . get_name ( ) .. "';" )
- end
- end
- end
- end
- end
SQL
- SET FOREIGN_KEY_CHECKS=0;
- -- ----------------------------
- -- Table structure for `gokhancarkaci`
- -- ----------------------------
- DROP TABLE IF EXISTS `gokhancarkaci`;
- CREATE TABLE `gokhancarkaci` (
- `id` varchar(50) NOT NULL,
- `adi` varchar(50) NOT NULL,
- `Gökhan Çarkacı Duyuru` varchar(50) NOT NULL,
- PRIMARY KEY (`id`)
- ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;
- -- ----------------------------
- -- Records of gokhancarkaci
- -- ----------------------------